dijous, 22 d’abril del 2010

Ripon (Wisconsin)

El 27 de març vaig fer aquestes fotos a Ripon, el cert és que només varem baixar del cotxe per fer aquestes fotos a l'únic carrer on vam trobar botigues i a l'empresa on està treballant el Raul.

Era la primera vegada que hi anava i vaig pensar que potser seria la última però no, de dilluns a dijous hi vaig 2 cops (al matí a acompanyar el Raul i a la nit a buscar-lo). Ara ja ni necessito el GPS.



La camisa em va cridar l'atenció, no em negareu que és molt autèntica.


La veritat és que hi ha cases molt maques però tots els carrers són iguals.


I nosaltres davant d'ALS.

2 comentaris:

  1. I el menjar? Jo vull veure el menjar!!!

    Com que no domino això de les noves tecnologies el vostre blog m'ha rebatejat amb el nom d'Anònim. Però a mi m'agrada més Mercè.

    Petons.

    ResponElimina
  2. Nena que autèntica la camisa!!! que és de la marca que vol el David?¿? jejeje jo crec que en podria vendra unes quantes no? :P Un petó enorme de la teva germaneta.

    ResponElimina